+420 702 075 709 CZ-EN

PROČ VIDEO?

A proč si vybrat raději animované video než klasické hrané?

Naše klientka mi na to odpověděla hezky: rychlost tvorby a dodání, jednoduché úpravy videa, cena, atd. 

Jak vydělávat video marketingem?

Jak z videa dostat ty nejlepší výsledky?

 

Neutrácejte všechny vaše peníze za 1 video! Popíšu vám super recept, jak vytěžit z 1 promo videa videa 4
a kam je umístit! 
Ideální kombinací je nechat si vytvořit:

 

1. promo video na vaší webovou stránku o délce 60-120s.

Z tohoto videa si necháte vytvořit:

2. Facebook reklamu o délce 30-60s.

Z tohoto videa se sestříhá: 

3. YouTube reklama o délce do 30s. Tyto reklamy budou odkazovat na plnohodnotné promo video na vaší webové stránce, které je vaším nejlepším obchodním zástupcem, který nikdy nespí!

Z Facebook reklamy si nechte vytvořit:

4. Bumper video reklamu o délce 6s, kterou využijete v remarketingu na lidi, kteří se dostali na vaše stránky reklamou na Facebooku, YouTube a Googlu.

Dále si můžete nechat sestříhat/vytvořit 15-20 bannerů pro Google reklamy. Proč 15-20? Protože každý z bannerů odpovídá svým formátem konkrétnímu umístění na internetu. Z těchto reklamních bannerů umístěných na Googlu se lidé budou opět proklikávat na váš web, kde na ně čeká to, co hledají.

A dál??? Z Bumper videa vám uděláme Facebook video cover.
A dál??? Z promo videa vám vytvoříme animované GIFY pro váš email marketing. 
A dál??? Z promo videa si můžete vytvořit pár printscreenů, připsat k nim poutavý text a vložit na svůj blog a LinkedIn.

Podívejte se na video, kde vám to názorně popíšeme

"Dnešní podnikání již není tolik o kvalitě, ta se očekává, ale o tom být vidět a dát něco navíc!" Z mých zkušeností vám tedy doporučuji kombinovat co nejvíce prodejních kanálů pro budování brandu, sběr kontaktů a velice příjemný růst vašich prodejů. Odborníci na jednotlivé prodejní kanály rádi pomohou i vašemu podnikání.

Poslechněte si, jak propaguje své animované video
naše klientka Petra: