PROČ MÍT BUMPER VIDEO ?

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Tento typ videa má předem danou délku – 6 sekund. Bumper videa jsou mezi reklamními videi na YouTube relativní novinkou. Běžná reklamní videa na YouTube bylo možné po pár vteřinách přeskočit a dostat se tak k obsahu, který nás zajímá.  Bumper videa přeskočit nelze a divák je tedy musí zhlédnout.

Tento druh videa bych proto doporučila klientům v případě, že mají produkt vhodný pro většinu diváků. Ideálním produktem pro reklamu za pomoci bumper videa je například limonáda, dovolená nebo třeba automobil. Hodí se však také pro remarketing.

Remarketing je nástroj, který si diváka zapamatuje – ať už spustil vaše video, byl na vašich stránkách, nebo se jen o vaši firmu zajímal na internetu. Bumper video pak na tyto diváky zacílí a vy víte, že video zhlédla relevantní osoba se zájmem o vaše služby či produkty.

Za každé zobrazení reklamy se v tomto případě platí, neboť dojde oproti klasické reklamě ke zhlédnutí celého videa. I to je důvod, proč bych bumper videa ve spojení s remarketingem opravdu doporučila.

Ukázka bumper videa:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video