+420 702 075 709 CZ-EN

4 způsoby, jak díky videu vyzvat diváky k akci a přimět je ke koupi

Věděli jste, že video je jeden z nejlepších způsobů, jak prodat vaši značku? Možná jste už nějaké video do vaší marketingové strategie zahrnuli, ale možná nevíte, jak jej správně prezentovat, aby přineslo maximální očekávaný efekt.

Připravila jsem pro Vás 4 jednoduché způsoby, jak na základě videí získat více potenciálních zákazníků a vyzvat je k akci:

1. Umístěte video na úvodní stránku vašeho webu

Účinný způsob, jak na základě videa získat více zákazníků, je jeho umístění na úvodní stranu vašeho webu. Pokud napříč vaším webem již videa máte, zkontrolujte, kde se nachází.

Umístění videa tak, aby ho návštěvníci při vstupu na stránky viděli jako první, u nich vzbudí větší zájem o produkt či službu a odpoví tak na vaši výzvu k akci. 60 % lidí preferuje sledování videa před čtením textu. Využijte toho k propagaci vaší značky! Je důležité získat na zákazníka emailový kontakt, abyste s ním mohli dále komunikovat. Nabídněte tedy ve videu krátkou konzultaci zdarma nebo nějaký Váš obsahově hodnotný ebook či video ke stažení zdarma výměnou za email návštěvníka. Budování emailové databáze je Váš budoucí zlatý důl.

2. Vytvořte Youtube anotace

Youtube umožňuje vložit do videa odkazy na externí webové stránky. Ty jsou skvělým způsobem, jak dovést diváky zpět na váš web, sociální média nebo další obsah. Zkontrolujte všechna videa, kde prezentujete vaši značku, a ujistěte se, že jste optimalizovali potenciál každého z nich.

3. Získejte videoreference

Není pochyb o tom, že pokud chceme zákazníka přimět ke koupi, má video rozhodně větší váhu než text. Jen z hrstky videoreferencí můžete profitovat více než z množství psaných recenzí.

Vytvoření videoreferencí vám rovněž může pomoci vybudovat se zákazníky lepší vztah a vaši značku polidštit. Požádejte věrné zákazníky, nebo na sociálních sítích oslovte ty, kteří by mohli mít zájem podílet se na vzniku videoreferencí pro vaše stránky.

4. Propagujte video na Facebooku

Facebook je dnes velmi populární pro komunikaci s Vašimi fanoušky, s Vašimi potenciálními zákazníky. Vytvořte si video a umístěte jej nejen na Vaši Facebook funpage, kterou pokud ještě nemáte, tak Vám ji doporučuji si založit, ale umístěte jej také na další tematické stránky, kde jsou Vaši potenciální zákazníci. 100 % doporučuji vyzkoušet placenou Facebook reklamu, kde za poměrně malé peníze, můžete oslovit velký počet lidí vybraných přesně podle různých kritérií, která si zvolíte, takže Facebook reklamu rozhodně doporučuji. Na Facebooku se sice neprodává, ale dávejte tam o sobě vědět, pomáhejte, vzdělávejte a pozvěte lidi na Váš web, kde si pak mohou prohlédnout Vaše produkty nebo služby a v případě zájmu koupit.

Následujte výše zmíněné tipy a ještě dnes tak za pomoci vašich videí získejte více zákazníků. Více videotipů naleznete na www.animacka.cz

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů