NOVĚ: NAUČTE SE TVOŘIT ANIMOVANÁ VIDEA PRO VAŠE PODNIKÁNÍ

+420 702 075 709 CZ-EN

Co určitě nesmí chybět v dobrém scénáři animovaného videa?

Příklady, vtip nebo emoce. Způsobů, jak udržet diváka u animovaného videa až do konce a získat tak skvělý nástroj pro podporu podnikání, je hned několik. Pokud je správně použijete, nemusíte ani být profesionální scénárista, abyste se svým videem dosáhli úspěchu.

Ze všeho nejdřív si ale vyjasněte, jaký má váš typický zákazník problém a jak mu ho svým byznysem pomáháte řešit. Tyto dva základní faktory budou tvořit kostru vašeho příběhu.

Pak se do toho s vervou pusťte.

Vytvořte konkrétní příběh

Vdechněte život hlavnímu hrdinovi, který by zoufale potřeboval váš produkt. Můžete si pomoct myšlenkou na reálného člověka – možná znáte zajímavé příběhy vašich zákazníků. Dejte svému hrdinovi jméno a zasaďte ho do jeho přirozeného prostředí.

Představte ho divákům a co nejdřív postavte do situace, kdy jeho problém vyjde najevo. Jak se to projeví? Bude tím strádat jen on nebo i jeho okolí? Ukazujte konkrétní situace a vyhrajte si s detaily.

Dejte tomu šťávu

Aby video splnilo svůj účel, mělo by diváka v první řadě pobavit. Přehnaně rozesmátá groteska se spíš mine účinkem, ale místo na trefný vtip si ve svém scénáři nechte. Opět čerpejte hlavně ze života – autoři nejúspěšnějších komedií to nedělají jinak. Aby byl efekt úplný, vyšetřete si na konec nějaký pěkný happy end. Nemusíte zrovna diváka nechat tonout v slzách, ale nebojte se trochu zahrát na city. Emoce prodávají a dobrý příběh se bez nich neobejde vůbec.

Pusťte se do zkracování

Až budete mít scénář sepsaný, nahlas si ho přečtěte a stopujte si čas. Délka vašeho videa by měla být maximálně do dvou minut. Přitom počítejte s tím, že videoanimace je vždy delší než mluvené slovo.

Pokud je vaše video zbytečně dlouhé, vyplatí se vám trochu škrtat. Vynechte slovní vatu, nadbytečné vysvětlování i celé věty. Samotná animace dovede leccos ukázat lépe. Třeba budete vypouštět i některé scény. Divákův čas na internetu je drahý a stopáž videa ho bude zajímat mezi prvními. Myslete na to.

Nezapomeňte na výzvu k akci

Na konci vašeho scénáře nezapomeňte uvést výzvu k akci, tedy co má potenciální zákazník udělat. Pokud výzvu k akci do videa nedáte, video tak nebude mít jasný cíl, záměr, nebude směřovat diváka k tomu, co je nyní další krok, a to by byla přeci škoda, nemyslíte? Výzvou k akci může být např:

  • nezávazná konzultace
  • stažení aplikace
  • registrace na webu
  • zakoupení produktu/služby
  • kontaktování obchodníka
  • apod.

Formulace výzvy k akci pak může vypadat nějak takto:

Neváhejte nás kontaktovat ještě dnes a domluvte si s námi nezávaznou konzultaci zdarma. Zavolejte nám na tel. 702 075 709 nebo napište na e-mail info@animacka.cz. Rádi pomůžeme i vám vytvořit příběh, který prodává. www.animacka.cz

Bavte ostatní i sebe

Není-li to hned od začátku ono, neberte to tragicky a užívejte si pocit z tvorby jako takové. Se znalostí základních zásad a trochou fantazie se vám nakonec jistě povede vytvořit scénář animace, která pozvedne váš marketing, a ještě se u toho sami skvěle pobavíte.

Další tipy, které vám pomohou napsat scénář úspěšného videa, naleznete na našich stránkách v názorném videonávodu Jak napsat scénář k videu.

Pokud přeci jen scénář animovaného videa tvořit nechcete, můžete si jej nechat vytvořit od našeho profesionálního copywritera. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací.

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů